Skip to main content

ACTUALITAT

Associació Sediments, Ecologistes en Acció i CGT Terres de l’Ebre denunciem que la Taula «de consens» (ajuntaments i regants del Delta de l’Ebre) i el govern català no estan reclamant cap de les tècniques de gestió de sediments que fan falta a la Conca de l’Ebre i al Delta de l’Ebre. A més a més, el govern espanyol i la Confederació Hidrogràfica de l’Ebre pretenen passar els propers set anys sense fer res significatiu en matèria de gestió de sediments: volen destinar un 0,25% del pressupost del…